L’aula és diversitat en la mesura que el conjunt d’estudiants configuren una
realitat a partir de les seves característiques, particularitats, trajectòries, ritmes, habilitats, etc.
En aquest sentit, es posa l’atenció en les diferents expectatives, motivacions i objectius de
l’alumnat però també en les variables que intervenen en el procés d’aprenentatge com ara
l’edat, l’origen, el gènere, els coneixements previs o les necessitats específiques.
Ser conscient de l’heterogeneïtat del grup-classe i saber gestionar-ne la diversitat és clau per a
la consecució dels objectius plantejats pel docent en el procés d’ensenyament-aprenentatge.
EL PFI DEL PERFIL D'AUXILIAR D'HOTELERIA: CUINA I SERVEIS DE RESTAURACIÓ DEL DEPARTAMENT D'ENSENYAMENT AMB COL·LABORACIÓ AMB L'AJUNTAMENT DE GIRONA, ESTEM PORTANT AQUEST BLOG DE CUINA, SALA I SOBRETOT MOLTA PEDAGOGIA ON PODEU VISUALITZAR BONA PART DE LES PRACTIQUES QUE PORTEM A TERME.
dijous, 22 de febrer del 2018
I ELS TEUS GUSTOS, QUINS SON?
Com deia Kundera, hi ha moltes persones que es defineixen a partir dels seus gustos (ell ho anomenava "la suma").
Els gustos ens defineixen i amb ells transmetem informació que canvia la societat en un sentit o un altre. Cada dia els gustos decideixen més coses. Quines empreses sobreviuen, quins polítics pugen al poder, quins moviments socials acaben tenint més força...
BERENAR, UN ALTRE ÀPAT IMPORTANT.
AVUI BERENAR AMB CÒCTEL:
Han aprés a fer un entrepà de truita francesa a la planxa (serveis de menjars a la barra). la primera lliçó de cocteleria amb un San Francisco, muntatge de taula i cafés amb llet.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)